Polityka prywatności

Obowiązki dotyczące prywatności i przestrzegania przepisów oraz regulacji prawnych w zakresie naszej działalności są dla nas kwestią niezwykle istotną. Poniższe oświadczenie ma na celu wyjaśnić naszym użytkownikom przyczyny przetwarzania ich danych, sposobu, w jaki je zbieramy, przetwarzamy i zapewniamy ich ochronę. Jego celem jest także wytłumaczenie sposobu wykorzystania zebranych informacji.

Dane osobowe przekazywane przez Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę (tj. Virtual Group G.Kozak i T.Rejman Spółka jawna z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Kurkowej 5/U2, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000662148, której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, posługująca się nadanym jej numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 8522628345 oraz numerem statystycznym REGON 366502117), który jest administratorem danych osobowych. Zgodnie z zasadami określonymi w treści  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku. ( dalej „RODO”). Kontakt z Administratorem danych osobowych może się odbywać w formie e-mail kontakt@tanexpert.pl lub poprzez kontakt telefoniczny 883 765 118.

Jakie informacje osobowe zbieramy i dlaczego to robimy? 

Zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres uzupełnionych przez Klienta, a następnie przesłanych Sprzedawcy za pomocą odpowiedniego formularza, danych. Przetwarzanie danych osobowych Klienta może dotyczyć jego adresu poczty elektronicznej, imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu, danych firmowych oraz adresu IP komputera. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie usług i realizację Umów Sprzedaży przez Sprzedawcę.

Informacje o użytkownikach i ich zachowaniach zbierane są w następujący sposób:

- poprzez dobrowolnie wprowadzone przez użytkownika w formularzach informacje,

- poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. "ciasteczek"),

- poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.

Na czym polega zbieranie informacji poprzez formularz informacyjny?

Nasz Serwis gromadzi informacje podane dobrowolnie przez użytkownika. Może on także zapisać inne informacje, ale tylko te dotyczące parametrów połączenia, czyli np.oznaczenie czasu i adres IP. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim, chyba, że użytkownik wyrazi na to zgodę. Informacje podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z treści konkretnego zgłoszenia, tj np. w celu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

Na czym polega zbieranie informacji o plikach cookies?

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Tzw. "ciasteczka" to dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników. Przeznaczone są one do korzystania ze stron internetowych. Pliki te, co do zasady, zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz swój niepowtarzalny numer. Podmiotem, który zamieszcza na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskuje do nich dostęp jest Operator Serwisu. 

W ramach Serwisu stosowane są dwa rodzaje plików cookies:

- "sesyjne" (session cookies) - pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).

- “stałe" (persistent cookies) - pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. 

Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Standardowo, oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych, czyli przeglądarka internetowa, domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki. Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików "cookies" może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu, wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Zalecamy zapoznanie się z polityką ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookies, które wykorzystywane są np. w badaniach statystycznych: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.

Pliki cookies mogą być wykorzystane również przez sieci reklamowe, a w szczególności sieć Google i Facebook, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą one zachowywać informacje o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/ 

Na czym polega zbieranie informacji poprzez logi serwera?

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

- czas nadejścia zapytania,

- czas wysłania odpowiedzi,

- nazwa stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link), w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

- informacje o przeglądarce użytkownika i adresie IP.

Dane te nie są jednak kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, są wykorzystywane jedynie do administrowania serwerem.

Jaki jest cel gromadzenia przez nas tych danych?

Opcji jest kilka:

- są nam one niezbędne do dostarczenia naszych produktów lub usług, na które zamówienie otrzymaliśmy od użytkownika 

- zależy nam na tym aby wciąż się rozwijać i ulepszać naszą działalność. Zbierane dane, które poddajemy analizie pozwalają nam to robić

- w celu utworzenia Konta, realizacji Zamówienia, świadczenia usług drogą elektroniczną, rozpatrywania składanych reklamacji oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie

- organizacji działań promocyjnych i handlowych

- realizacji przepisów prawa

Kto ma dostęp do informacji użytkownika?

Dostęp do danych użytkownika oraz prawo do użytku ich zgodnie z treścią tego oświadczenia ma Operator Serwisu. Dane te mogą zostać także przekazane dostawcom, z którymi Operatora Serwisu wiąże współpraca dotycząca świadczonych usług. Dodatkowo Operator Serwisu może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom państwowym na podstawie zgodnych z prawem żądań.

Dane użytkownika przekazywane są firmom zewnętrznym wyłącznie wtedy gdy użytkownik wyrazi na to zgodę.

Dostęp do danych i ich kontrola przez użytkownika

Użytkownik ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych od Operatora Serwisu. Użytkownik może także zgłosić chęć poprawienia nieścisłości czy błędów w swoich danych osobowych.

Klientom przysługuje prawo do: usunięcia danych osobowych zgromadzonych na ich temat zarówno z systemu Sprzedawcy, jak i z baz podmiotów, współpracujących ze Sprzedawcą.