Program wspierający poziom satysfakcji Klientów

Dostarczanie klientom najlepszych doświadczeń stanowi jeden z filarów naszej marki.

Dotyczy to nie tylko samych produktów ale również ogółu czynności przed, w trakcie oraz po procesie zakupowym. Zapewniamy bogaty wybór kosmetyków, prosty i przyjazny sposób realizacji transakcji, błyskawiczny czas dostawy, a nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu. Jesteśmy świadomi oferowanej jakości ale także rozumiemy, że mogą pojawić się sytuacje, w których nie uda nam się spełnić określonych, indywidualnych oczekiwań.

Na taką okoliczność postanowiliśmy zapewnić naszym klientom program wspierający poziom satysfakcji.

Przekraczać oczekiwania

Ponieważ Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem - pragniemy wyjść naprzeciw wszelkim negatywnym okolicznościom.

Jeśli na jakimkolwiek etapie nie spełniliśmy Twoich oczekiwań - koniecznie skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że wskazane okoliczności mogą także dotyczyć jakości oferowanych z naszej strony kosmetyków. Przyjmiemy Twoją reklamację, a następnie postaramy się zaoferować możliwie najlepsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.

  • gwarancja_satysfakcji4.png
    Nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań?
  • gwarancja_satysfakcji5.png
    Koniecznie skontaktuj się z nami!
  • gwarancja_satysfakcji6.png
    Zadzwoń na infolinię +48 533 709 708
  • gwarancja_satysfakcji7.png
    Lub napisz na adres sklep@tanexpert24.pl
  • gwarancja_satysfakcji8.png
    Przedstaw nam swoje uwagi
  • gwarancja_satysfakcji9.png
    Na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie!