U nas zwroty to nie problem
Wierzymy w jakość naszych produktów i w to, że Ty również je pokochasz od pierwszego użycia. Szanujemy przy tym wszelkie regulacje prawne i dajemy Ci możliwość zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 30 dni.
Proces zwrotu produktów jest banalnie prosty:
![reklamacje_historia_zamowien.png](https://tanexpert24.pl/img/cms/reklamacje_historia_zamowien.png)
Wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
![reklamacje_zamowienie.png](https://tanexpert24.pl/img/cms/reklamacje_zamowienie.png)
Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
![reklamacje_produkty](https://tanexpert24.pl/img/cms/reklamacje_produkty.png)
Zaznacz produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
![reklamacje_powod.png](https://tanexpert24.pl/img/cms/reklamacje_powod.png)
(Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu.
![reklamacje_zwrot.png](https://tanexpert24.pl/img/cms/reklamacje_zwrot.png)
Odeślij paczkę na nasz adres firmowy.
Reklamacje załatwiamy szybko i sprawnie
Oj, coś nie tak? :( Nasze paczki zabezpieczamy z najwyższą starannością, a produkty magazynujemy w optymalnych warunkach. Czasami może jednak dojść do niepożądanej sytuacji. W takich okolicznościach każdorazowo wspieramy naszych klientów. Jeśli dotrze do Ciebie wyraźnie uszkodzona paczka, nie martw się, tylko wykonaj następujące kroki:
Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)
Jeśli po otworzeniu paczki zobaczysz, że produkt jest uszkodzony, to:
Zadzwoń do nas i opowiedz o sytuacji, podpowiemy, co zrobić i wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór uszkodzonego towaru.
Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)
Opcjonalnie, w razie zwrotu prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu:
Pobierz formularz zwrotu
Reklamacje i zwroty uprzejmie prosimy odsyłać na poniższy adres
TanExpert Polskaul. Kurkowa 4/U3
70-535 Szczecin
tel: +48 533 709 708