U nas zwroty to nie problem

Wierzymy w jakość naszych produktów i w to, że Ty również je pokochasz od pierwszego użycia. Szanujemy przy tym wszelkie regulacje prawne i dajemy Ci możliwość zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 30 dni.

Proces zwrotu produktów jest banalnie prosty:

reklamacje_historia_zamowien.png

Wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.

reklamacje_zamowienie.png

Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.

reklamacje_produkty

Zaznacz produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.

reklamacje_powod.png

(Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu.

reklamacje_zwrot.png

Odeślij paczkę na nasz adres firmowy.

Reklamacje załatwiamy szybko i sprawnie

Oj, coś nie tak? :( Nasze paczki zabezpieczamy z najwyższą starannością, a produkty magazynujemy w optymalnych warunkach. Czasami może jednak dojść do niepożądanej sytuacji. W takich okolicznościach każdorazowo wspieramy naszych klientów. Jeśli dotrze do Ciebie wyraźnie uszkodzona paczka, nie martw się, tylko wykonaj następujące kroki:

reklamacje_telefon.png

Zadzwoń do nas, by poinformować o tej sytuacji.

reklamacje_odmowa.png

Powiedz kurierowi, że odmawiasz przyjęcia paczki z uwagi na uszkodzenie.

reklamacje_zdjecie.png

Zrób zdjęcie protokołu szkody, który wypełni przy Tobie kurier i wyślij je nam.

Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)

Jeśli po otworzeniu paczki zobaczysz, że produkt jest uszkodzony, to:

Zadzwoń do nas i opowiedz o sytuacji, podpowiemy, co zrobić i wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór uszkodzonego towaru.

Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)


Opcjonalnie, w razie zwrotu prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu:

Pobierz formularz reklamacyjny


Reklamacje i zwroty uprzejmie prosimy odsyłać na poniższy adres

TanExpert Polska
ul. Kurkowa 4/U3
70-535 Szczecin
tel: +48 533 709 708