U nas zwroty to nie problem
Wierzymy w jakość naszych produktów i w to, że Ty również je pokochasz od pierwszego użycia. Szanujemy przy tym wszelkie regulacje prawne i dajemy Ci możliwość zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 30 dni.
Proces zwrotu produktów jest banalnie prosty:
Wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
Zaznacz produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
(Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu.
Odeślij paczkę na nasz adres firmowy.
Reklamacje załatwiamy szybko i sprawnie
Oj, coś nie tak? :( Nasze paczki zabezpieczamy z najwyższą starannością, a produkty magazynujemy w optymalnych warunkach. Czasami może jednak dojść do niepożądanej sytuacji. W takich okolicznościach każdorazowo wspieramy naszych klientów. Jeśli dotrze do Ciebie wyraźnie uszkodzona paczka, nie martw się, tylko wykonaj następujące kroki:
Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)
Jeśli po otworzeniu paczki zobaczysz, że produkt jest uszkodzony, to:
Zadzwoń do nas i opowiedz o sytuacji, podpowiemy, co zrobić i wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór uszkodzonego towaru.
Rozpoczniemy procedurę reklamacji, a do Ciebie wyślemy nową paczuszkę :)
Opcjonalnie, w razie zwrotu prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu:
Pobierz formularz zwrotu
Reklamacje i zwroty uprzejmie prosimy odsyłać na poniższy adres
TanExpert Polskaul. Kurkowa 4/U3
70-535 Szczecin
tel: +48 533 709 708